FAQ - Dostawa

Pytania wraz z odpowiedziami w jednym miejscu – niniejsza sekcja powstała z myślą o łatwiejszym i wygodniejszym dostępie przez klientów naszego sklepu do najważniejszych informacji. 

 

CZY KURIER KONTAKTUJE SIĘ PRZED DORĘCZENIEM PACZKI?

Kurier może, ale nie musi się z Państwem skontaktować przed dostarczeniem przesyłki. Według regulaminów firm przewozowych, kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą. Dlatego w wiadomości mailowej i/lub SMS podajemy numer przesyłki, aby w łatwy sposób móc tę przesyłkę śledzić oraz do ewentualnego kontaktu z infolinią przewoźnika, w celu ustalenia godziny podjazdu. W przypadku problemów z kurierem, prosimy o pilny kontakt z infolinią przewoźnika, w celu złożenia interwencji albo reklamacji oraz prosimy o kontakt z nami. 

CO SIĘ DZIEJE W PRZYPADKU, GDY KURIER NIE ZASTANIE NIKOGO POD WSKAZANYM ADRESEM?

InPost, DPD -  Kurier ma dwie próby doręczenia paczki. Po drugiej nieudanej próbie dostarczenia paczka trafia z powrotem do naszego magazynu. Po powrocie przesyłki - będziemy się kontaktować z odbiorcą.

Poczta Polska - Po pierwszej nieudanej próbie doręczenia Kurier zostawia awizo z informacją w którym Urzędzie Pocztowym będzie można przesyłkę osobiście odebrać.

CZY U KURIERA MOGĘ PŁACIĆ KARTĄ?

Nie wszyscy Kurierzy mają w posiadaniu terminale płatnicze. Trzeba być przygotowanym na to, iż Kurier może nie mieć terminala, bądź może mieć awarię terminala, dlatego też uprzejmie prosimy o posiadanie odliczonej gotówki do rozliczenia kwoty pobrania u Kuriera.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (InPost Paczkomaty 24/7) już od 199,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl